16 Februari 2010

Igår gjorde vi inte så mycket Fredrik kom hem lite tidigare så vi åt lite sen åkte dom ut till Ormesberga! Jag plockade undan och städade lite här hemma under tiden.
Vid lite över nio somnade Leo igår och vaknade idag vid halv åtta =) Så skönt när han kan sova lite längre än till halv sex =)
Vi åt lite frukost och vid halv nio lämnade jag honom på dagis.
Jag ska snart börja göra mig klar för att gå till ica och prata med Hasse. V11 kommer jag få starta min praktik där =)=)

Usch nu snöar det igen! Fast visst snön kan ligga denna och nästa vecka med så barnen har snö på sportlovet!

Ikväll vid halv sju är det step bas/styrka som gäller =)=)

Kommentarer
Postat av: I huvudet på en 18 årig mamma

ja helt sjukt :S :O

2010-02-18 @ 18:26:41
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0