8 Augusti 2010

OJ OJ va det va längesen jag skrev nu. men hinner inte riktigt med bloggen. Jag jobbar ju 5-6 dagar i veckan sen när jag är ledig vill jag bara umgås med min underbara lilla familj. Vill inte sitta framför datorn och glo!

Vi va i alla fall iväg på semester v.29. Åkte först till Halmstad och va på stranden med Simon och Veronika hela dagen. Sen åt vi lite och sen tog vi in på hotell och gick runt lite i Halmstad och tog en glass.

Dagen efter packade vi ihop och åkte över till Danmark en runda. Men va för varmt. Va 33 grader och mellan husen va det nog ännu varmare och ingen vind. Så vi va bara där i 3 timmar innan vi åkte över till Sverige igen. Åkte till Ystad och åt lite mat och sen bokade vi ett hotell i Tyringe kom dit vid åtta på kvällen och va ute och busade en massa på gräset med tanke på att Leo suttit stilla nästan hela dagen behövde han verkligen springa va sig =)
På morgen efter packade vi ihop våra saker och åkte in till Höör där vi gick på skånes djurpark hela dagen =) Leo tyckte det va super kul att se alla djuren. Det som förvånade mig mest va nog att han vågade klappa älgarna =)
Efter skånes djurpark åkte vi hem. Va riktigt skönt att få komma hem!

Det är väl det mest spännande som hänt i vårat liv dom senaste veckorna.

Va ju Tingsryds marknad förra veckan också! leo fick någon traktor och så fick han en traktorballong och så åkte Kenny, Cilla och Leo karusell. Det va jätte roligt tyckte dom =)

I fredags lämnade vi Leo hos sin farmor och farfar. Igår åkte Fredrik till Mantorp och jag jobbade 8:30-12:30. Efter det gjorde jag mig klar för att åka till mamma och resten av familjen. Först åkte jag med mamma och Peter till Helsingborg och hämtade en bil till dom. Vi va hema strax efter åtta på kvällen. Jag satt på Sannas rum och tog 2 öl sen blev det sängen vid tolv.

Idag vaknade jag vid nio och gick upp. Åt lite frukost och åkte med mamma till skogen med hundarna. När vi kom tillbaka kom Fredrik och Leo =)
Som jag saknat Leo varit ifrån honom sen i fredags kväll runt halv sju tiden.. Helt sjukt att man kan sakna någon så!

Nu har jag bakat lite muffins och gjort kaffe så nu ska vi fika och sen åka ut till morfar!

Nu fick ni kära läsare i alla fall lite uppdatering =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0