31 Augusti 2010

I lördags va vi på 30 års fest. Väldigt trevligt och jätte god mat. Synd bara att det va ett äckel där och förstörde min sista timme på festen. Räcker väl att jag säger att han va småfet, kort och 30 år gammal som skröt om att han tagit steorider och knark och han kunde få ligga med vilken tjej som helst på festen. Det slutade med att han skulle visa sin "nisse"(som han kallade sin penis) för oss och då pissade äcklet på bordet. Sen blev ahn skir sur för att jag sa det till Maja (sambo till han som fyllde 30). Sen va han allmänt uppkäftig resten av kvällen. Alla störde sig verkligen på honom.
Men kvällen avslutades i alla fall helt otroligt roligt och det va bilresan hem. Det va riktigt längesen jag skrattade så mycket. En runda till statoil och en ny skiva slutade med att Stenmo och jag dansade loss. Kan ju säga att vi flög fram och tillbaka som ett par vantar så lite ont hade man ju i söndags =)

I söndags åkte vi hem till mamma och dom och drack lite kaffe innan vi åkte till Moheda för att gå på 1 års kalas.
På kvällen tog vi det lugnt med film och chips =)

Igår jobbade jag 7.30-15 gick väldigt bra!
När Fredrik kom hem igår vid fura så gick jag bort till vårdcentralen.
Nu kna jag ju berätta den lilla hemlighet jag hållt på ett litet tag =) Absolut inget stort för er men för mig =)
Jag blev erbjuden för ett par månader sedan att svara på lite frågor i en undersökning om ms sjukan! Jag svarade och skickade in och blev sen uppringd och fick ännu mer frågor! I förra veckan fick jag hem en massa blodprovsrör som jag skulle ta på en vårdcentral så det gjorde jag igår. Problemet är bara att jag hatar det och sen har jag så små blodådror som gärna "rullar" iväg när dom försöker få in nålen. Så igår stack och stack och stack dom. Jag började kallsvettas och känna mig yr så dom hissade ner mig så jag fick ligga och så fick jag en kall cola =)
Efter många försök i både armveck och knäveck och på händerna lyckades dom få tag på ett i armvecket. Fyllde sen dessa rör och nu är det iväg skickat.
Belöningen för detta va först 1 biobiljett som nu har slutat med 3 biobiljetter och 1500kr =) Inte helt fel. Och sen kanske dom kan komma fram till något nytt inom sjukdomen!

Idag har jag och Leo bakat bullar. Han va så duktig och gjorde precis jag =) Han kavlade och bredde på smör sen fick han lite hjälp med att hälla på socker och kanel sen rullade han själv ihop degen och skar den och la den i formar =) Så söt va han =)

Nu ska jag snart gå in och väcka honom han har sovit i snart 2 timmar. Om 1 timme ska jag lämna honom på dagis och jag ska jobba 15-21.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0