24 Augusti 2010

Somnade väl runt halv två igår!
Idag väckte Leo mig vid kvart i åtta. Vi gick upp och år frukost sen duschade jag och efetr det gick vi till biblioteket och lånade nya böcker till Leo =)
Annars har vi bara varit inne och busat! Har ju fan inte gått att vara ute!
Vid tjugo i två lämnade jag Leo på dagis och jag gick till jobbet.
Mamma hämtade Leo på dagis vid kvart i sex. Sen va dom här hemma och busade! Jag slutade vid 19 och köpte med mig lite fika som vi fikade på när jag kom hem. Dom åkte runt åtta. Och då bytte jag blöja på Leo och tog på honom pyjamas sen fick han välling och sen borsta tänderna sen gick jag och la honom och han somnade nog på 30 sekunder =)

Jag sitter här och funderar på vad jag ska göra. Men får väl spela något spel eller titta på någon film. För som dom senaste kvällarna är jag inte ett skit trött!

Imorgon trodde jag Leo skulle till tandläkaren men när jag tittade i kalendern så är det på torsdag han ska dit =) Men vi ska tvätta mellan 7-11 sen får vi väl busa en massa. Vid halv fem kommer Mia och Crister och ska passa Leo medans jag jobbar 17-19.
Måste betala alla räkningar imorgon med.
Och ringa och fråga växjö komun varför vi ska betala barnomsorg under juli månad när Leo inte varit där!! För i julas va han inte på dagis på 5 veckor men vi fick betala i alla fall för då sa dom att man inte behöver betala under 4 veckor på sommaren!!

Hmm kanske skulle ta något att äta? Ja det får nog bli så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0