23 Augusti 2010

Igår blev vi en aning förvånade när Leo vaknade och klockan visade 10:20 =) Han vaknade vid halv sju och ville ha sin välling så det fick han men sen somnade han om igen! Va riktigt skönt att få sova =)
Vi steg upp och åt frukost sen åkte vi ut till Ormesberga! Leo åkte lite hjullastare med sin pappa tills han tröttnade =)
Vi gick ut i skogen och plockade en massa blåbär till honom. Vid halv fem kom Sara, Oskar och Adam (Emma va redan där). Adam och Leo åkte med Fredrik in till stan i hjullastaren.
Mia körde hem mig och när Fredrik och Leo kom hem så gick vi och handlade lite. Efter det blev det mys i soffan hela kvällen. Ett glas vin och massa goda osatar och kex och lite melon och druvor till det med =)

Vi gick och la oss runt halv elva. Fredrik somnade snabbt men jag vände och vred på mig gick upp och satte mig och tittade på tv i en timme. Sen gick jag och la mig igen sista gången jag tittade på klockan va den 02:47. Så en aning trött idag! Men Leo sov i alla fall till åtta och inte sju =)

Min kära kusin Ann-Sofie skickade precis mess och frågade om vi skulle hitta på något så hon och lille Milo kommer snart hit =) Fick vi någor att göra idag med =)=)

Ska in i duschen nu innan dom kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0