20 Augusti 2010

Jaha idag va det jobb 8-14. Nu är jag ledig fram till tisdag =) Skönt!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på är sugen på något riktigt gott till middag idag men kommer inte på vad! Ska sätta mig och kolla igenom kokboken och se om man kan få något förslag.
Annars ikäll vet jag inte vad som händer! Tvinga Fredrik ut och köra lite bil med mig kanske?
Vi va ju på handledarkus förra måndagen och förra tisdagen skickade vi in alla papper. Körskolan sa att det tog upp till 8 veckor innan man va godkänd som handledare. Men vi fick alla papper på att Fredrik va godkänd som handledare i måndags så det gick ju snabbt =)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på hela helgen. Fredrik pratade om att han skulle jobba imorgon som vanligt!!!! Så jag och Leo åker väl ut till mamma då!

Nu tjatar Leo på mig om att vi ska gå och handla så är väl bäst jag sätter fart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0