15 Augusti 2010

Igår började dagen med att jag va hos frissan och fick färg och slinger och blev även klippt. Va klar vid halv elva och gick då och jobbade i lite mer än 1 timme. Sen hem och börja fixa sig. Mamma kom och hämtade Leo och tog även en kopp kaffe. Vid kvart i tre lämnade vi Rottne för att åka och hämta Martin och Maria för sen åka till Ormesberga kyrka för att gå på bröllop =)
Det lyckliga brudparet Hans och Karolina va super fina! Kan ju inte tro att dom varit tillsammans i nästan 15 år för dom ser fortfarande nykära ut =)
Efter vigseln i kyrkan blev det massa god mat och dricka! Vid 2 va både jag och Fredrik så trötta så vi åkte hem.

Idag vaknade jag vid halv nio först och trodde inte jag skulle kunna somna om fick en liten chock när jag vaknade och tittade på klockan..... 12.48. Skönt att få sova ut riktigt =) Inte sovit så länge på lite över 2 år!

Åkte till mamma vid halv tre tiden stannade och köpte en blomma till dom som tack för att dom passat Leo. Vi fick lite mat när vi kom och det va väldigt gott! Nu sitter jag och dricker dagens andra kopp kaffe för att försöka bli människa igen =)

Ska snart åka hem också. Ikväll blir det väl en film ellet nåt. Ronny kommer säkert också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0