6 April 2010

Idag va det segt att stiga upp men det fick gå =)
När jag kom till praktiken vid åtta fick jag reda på att jag skulle jobba 8:45-12:30 sen åt jag middag vid 12:30-13:30 och sen praktik igen fram till 16. Så tjänat lite mer pengar idag =) Ska även jobba på fredag 14-21:15 vad jag vet just nu! Kanske dyker upp fler tider och det tackar jag inte nej till =)
Blev en bra start på dagen idag på morgonen i alla fall då jag fick ett sms av min kära kusin =) Så nu har vi fått en ny medlem i släkten Anerland =) En liten kille på 3900g och 52cm mer än så vet jag inte just nu! Men bad henne ringa när hon hade ork och tid =)
Vi har varit i Ormesberga heka eftermiddagen! Riktigt skönt att vara ute! Blev ingen gympa för mig idag då jag känner att min förkylning inte riktigt gått över. Får ta igen det nästa vecka!
Fredrik söver Leo just nu och jag ska kolla vidare lite på internet innan house börjar vid 21.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0