22 April 2010

Igår va jag ute och gick med några ur personalen på Ica. Väldigt trevligt =) Synd bara att vi gick när det regnade/snöade som mest så va riktigt blöt när jag kom hem!

Idag lämnade jag Leo på dagis som vanligt vid tjugo i åtta. Jag gick till praktiken men Cilla skickade hem mig vid halv tio för jag ka jobba i eftermiddag/kväll mellan 15-21:15 =) Imorogn blir det jobb mellan 14-19 och på lördag är det jobb mellan 8-15 =) Skönt med lite extra pengar =)

På lördag efter jag jobbat klart ska vi åka till Vislanda och fira min älskade syster som blir stor(18år) =)

På söndag ska vi fira min kusin Nina som har blivit lite större nämligen 20 =) Tror inte hon läser här men vågar inte skriva vad det är hon ska få ändå =) Fast hon vet nog det ändå!

Igår pratade jag även med barnallergimottagningen pga Leos svåra eksem och äntligen har vi fått lite starka salvor så han kanske kan bli av med eksemen och börja sova om nätterna! Blir det inte bättre efter 3 veckor ska vi åka in till henne! Super trevlig är hon. Hade henne när det kom fram att Leo har astma!
Vi ska även fortsätta med det allergitestade tvättmedlet och sköljmedlet. Sen ska vi utesluta allt rött för Leos del och då även för våran del också =) Det skulle vi börja med och se om det blir bättre. Blir det inte bättre efter 3 veckor ska vi testa något annat =)

Ska göra mig klar för att gå och hämya ut Leos salvor för att sen gå till jobbet =)


Kommentarer
Postat av: Josefine.

Ett tips om det kliar på natten och han inte kan sova är att han får sova utan pyjamas å ligga på en handuk.För det blir mer irreterat å kliar mer om man e varm sen gör handuken att d "kliar" tillbaka men inte river hål på det eller gör det hela värre, utan det lindrar bara när det kliar =) Funkar perfekt!

2010-04-22 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0