19 April 2010

Oj nu va det ett bra tag sedan jag skrev!!

Har inte hänt så mycket jag praktiserar/jobbar hela dagrna så har ingen ork att skriva på kvällarna. Och på helgerna har jag inte riktigt tid att skriva =)

I fredags va vi och bowlade med personalen på ica =)
Jag drack lite vin och gjorde mig klar och sen vid sju kom Lollo och då gick vi till Cilla och Hasse där dracks det vin och öl. Vi va totalr 13 personer som åkte in till stan vid lite över åtta. Bowlingen va slut vid 22. Några åkte hem och vi andra gick till en som heter Frida. Drack lite och sen blev det Harrys. Väldigt trevlig kväll =) Lite för mycket dricka kanske men skit i det =) Vi tog taxi hem vid kvart över två. Va hemma vid tre.

Lördagen mådde jag skit men steg upp vid lite över nio. Åkte sen mot Vislanda där det blev marknad och sen umgås med mamma och dom. Kvällen blev lugn med pizza och film. Kom i säng vid halv tolv.

Igår sov jag till lite över åtta.v Vid elva åkte vi in till stan och sen vidare till Vislanda för att träffa Ann-Sofie och lille Milo =) Så söt är han =)
Efter det åkte vi ut till Ormesberga en runda. På kvällen kom Mia och Crister och åt lite kvällsmat med oss som blev varma mackor. Sen kom även Ronny. Tittade på Gossip Girl, Wipeout och Ballar av stål sen blev det sängen.

Idag steg vi upp vid lite över sex. Åt frukost och gjorde oss klara. Lämnade Leo på dagis vid kvart i åtta och efetr det gick jag till praktiken.
Har fått lära mig posten och spelet nu =)

På fredag ska ajg jobba mnellan 14-19 och på lördag 8-15. Vid 16 på lördag ska vi fira min syster Sanna som fyller 18 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0