4 Semptember 2009

Idag är det lite bättre i ryggen men gör fortfarande ont när jag lyfter saker. Leo har sovit hos sin farmor och farfar inatt. Vi ska hämta honom sen när Fredrik slutat jobba. Ikväll vet jag inte vad som händer. Blir nog att sitta hemma och glo på någon film. Är så sugen på kinamat så kanske blir att hämta mat på hongkong? Vi får se.

Jag tänkte att jag skulle sova ut riktigt idag. Sova länge! Men nej. Vaknade vid klockan åtta hur pigg som helst. Fast o och för sig så somnade jag vid halv nio igår.
Har inte gjort så mycket i förmiddag. Läst och titta på ghost whisperer. Har börjat titta från säsong 1. Så har väl sett dom första fyra eller fem avsnitten. Ska slänga igång ett till nu medans jag väntar på att margarinet ska bli rumsvarmt för sen ska det bakas kringlor =)
Dom är så goda dom kringlorna. Mias recept. Och hon är duktig som tusan på att baka och laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0