28 September 2009

Helgen:

I fredags va vi inne i stan och åt en runda och sedan åkte vi hem vid tio och la oss.

Lördag vaknade vi vid sju steg upp och åt frukost och fixade lite här hemma. Sen åkte vi till Ormesberga och va där till klockan halv sex typ. Hem och funderade på vad vi skulle hitta på och det blev en mysig filmkväll. Jag, Fredrik och Leo. Köpte en påse med godis som vi åt under filmen. Kom i säng vid halv tolv tror jag.

Igår steg Fredrik upp med Leo så jag låg kvar till klockan halv nio. Åt frukost och plockade lite här hemma och sedan åkte vi till Vislanda till mamma och dom. Väldigt trevligt. Vi åkte hem vid fem tiden. Mötte Ronny och Stenemo vid Huseby och åkte till maxi och handlade. När vi kom hem lagade vi mat bakpotatis och en massa olika röror, en sallad, ägg, räkor och bröd. Väldigt gott. Och så lite godis efter det. Och självklart en film =)
Det är vad vi brukar göra på söndagar. Ronny och Stenemo kommer hit och så lagar vi mat och äter och tittar på film =)

Idag vaknade vi vid halv sju. Steg upp och åt. Leo somande igen vid halv elva och sov till lite över ett. Så idag blev det en sen lunch. Blev lite rester som vi fick med oss hem från Mia och Crister i lördags. Rotmos och kött. Väldigt gott. Och sen gick vi ut en runda. Kom in för en halv timme sedan och Leo har precis satt i sig en banan. Ska byta en blöja på honom nu sen ska jag lägga honom så han får vila/sova 30-45 minuter.
Men först ska jag ringa och beställa en klippning till Leo. Ska ta en tid i slutet på Oktober. Han börjar verkligen bli långhårig min pojk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0