10 September 2009

Som sagt va så hinner jag inte riktigt med bloggen. Tycker dagarna bara flyger förbi. Stiger upp och sen känns det som om man nästan går och lägger sig för natten direkt.

Jobbsökandet går framåt. Har fått två svar nu dom skulle höra av sig igen längre fram i September. Säger inte vart ännu det kommer fram om jag får jobb där senare!

Idag va vi hos Linnéa, Jerker och Lova. Väldigt trevligt och nästan alla mammor va där. Bara Jenny som saknades. Och Sara.. Vi pratade om Sara men vi kom fram till att det fanns inget att prata om det va ingen som ville bli ledsen och sitta och gråta på våran fikadag så vi pratade bara lite snabbt om hur vi ska göra på begravnigen. Vi gick hem vid kvart över tolv. Hemma så åt vi lite sen lunch. Och sen somnade Leo. Men han har fått tillbaka sin hosta så han vaknar hela tiden. Så nu ligger han jämte mig här på soffan. Jag ska krypa ner jämte honom och glo på en film.

Ikväll blir Fredrik lite sen hem. Som vanligt känns det som just nu. Men men. Vi måste ju få in lite extra pengar nu när vi inte vet när jag får min a-kassa.

Imorgon måste vi en snabb runda till Vislanda/Grimslöv för att hämta mina jeans som är där. Vi ska på kräftskiva på lördag och då vill jag ha dom.

Nu blir det film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0