1 September 2009

Jaha och så va vi inne i September månad! Hösten och vintern närmar sig!

I lördags va vi på liseberg. Per och Mattias hämtade mig och Sanna vid tjugo över åtta typ. Rökte innan vi åkte så vi kom iväg vid halv nio typ. Tur att dom hade mig med sig annars hade dom snurrat runt i Göteborg hur länge som helst =) Jag satt bak och sa till Per vart han skulle köra.
Sen hade vi en helt undebart jävla rolig dag! Så vi bestämde att det ska vi göra om nästa år. Men då tyckte dom att jag skulle tagit mitt körkort för grabbarna ville dricka öl =)
Vi åkte från liseberg vid halv tolv och va hemma i Vislanda vid ca kvart över ett. Åt lite och pratade sen blev det sängen. Somnade vid halv tre typ.

Söndagen vaknade jag vid halv nio och gick upp för att titta vad Kenny och Cilla gjorde. Sen kom Fredrik och Leo. Vi åkte även till morfar en runda. Sen upp till Maja och Robert och fika! Sen blev det hem.

Jag fick även ryggskott i söndags. Kunde nästan inte röra mig. Det har blivit lite bättre idag men gör fortfarande riktigt ont i vissa rörelser. Så denna veckan är dett uppehåll med pulverdieten då man inte ska äta mediciner när man går på den dieten och jag äte ju värktabletter nu så får ta igen det nästa vecka.

Leo är på dagis nu. Han ville inte alls dit idag. Men när jag gick såg jag att han redan slutat gråta han satt och läste bok med Eva =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0