7 Oktober 2009

Usch idag regnar det! Jag som skulle gått en rask promenad med hunden. Men dom sa på vädret att det skulle bli finare på eftermiddagen så får väl gå då.
Leo vaknade vid sex idag. Åt sin välling och somnade om och sov till tio över åtta=) Han har blivit så duktig på att sova länge! Vi åt lite frukost och klädde på oss sen lämnade jag Leo på dagis och nu sitter jag här. Ska fixa det sista med alla våra foton. Satte in och ändrade om i våra album men måste köpa 2 till. Sjukt va mycket kort man har. Ska även sätta mig och beställa hem lite mer.

Igår hade vi en riktig städdag! Vi va ner i källaren och fixade så vi fick in allt och det blev snyggt. Sen fick Fredrik ett ryck och rensade garderoberna och städskåpet så det blev snyggt och mycket plats över =) Jag tvättade igår också!

Nu ska jag fixa lite.

9 dagar kvar till vi åker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0