5 Oktober 2009

Har inte suttit vid datorn i helgen därför har det heller inte blivit någon uppdatering. Men ska skriva lite kort vad vi hittat på.

Fredag: På dagen va jag ju med Ann-Sofie i stan och handlade en massa. Ronny kom på kvällen och vi lagade tacopaj och åt det till idol. Fy fan säger jag bara. Juryn måste ju vara döva! Nicklas? Fanns ju dom som va mycket bättre. Moa och Sabina tyckte jag om jätte mycket. Och Camilla hon gjorde bort sig igen och förstörde en bra låt! Efter idol åt vi lite chips och så tittade vi på Johan Falk gsi gruppen tror jag den hette. Bra va den i alla fall =)

Lördag: Åkte in till stan igen =) Handlade lite tallrikar, bestick, muggar, grytor och annat till Leos lilla kök. Va även och köpte ett bord med två stolar så nu har han ett riktigt litet kök. Han sitter där inne nästan hela tiden =) Fredrik handlade ett par jeans och skor. Efter det åkte vi till mamma. Hjälpte henne att baka äppelpaj. Mumma va gott det va! Vid lite i sju åkte vi till Ormesberga där Leo skulle vara till söndagen. Han somnade i bilen och hade sovit tills på morgonen =) Jag, Fredrik och Ronny va ute och åt på kvällen sen åkte jag och Fredrik hem. Tittade på en film sen blev det sängen.

Söndag: Jag vaknade vid nio och Fredrik vid halv elva. Under tiden Fredrik sov tittade jag på ghosts of girlfriends past. Helt okej film. Sen blev det duschen och göra oss klara för 4 års kalas. Vid tolv åkte vi ut till Ormesberga med fin kläder till Leo. Vid halv ett satte vi oss i bilen mot Växjö till fam. Isenberg. Väldigt trevligt och god mat. Och så fick jag ju gosa med lilla Emma. Åkte hem vid fem tiden. Hämtade Ozzy i Ormesberga och sen åkte vi hem. La oss på soffan och tittade klart på en film och sen tittade vi på the last house on the left. Riktigt bra faktiskt. Han kan ju skräck filmer vara så overkliga men det va inte denna.

Idag vaknade vi vid tjugo över sex. Ska snart klä på oss och gå ut en runda. Ska gå till affären och skicka iväg ett kort ochnågon liten sak till Anna som fyller år imorgon.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Ja usch, han Nicklas var ju inge bra.. De kunde ju låtit någon annan få chansen istället.

2009-10-06 @ 11:23:32
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0