27 Oktober 2009

Idag sover vi inte länge =) Idah ville Leo upp vis klockan fem i sju. Så det va bara att stiga upp och se glad ut =) Han fick sin vällng och nu springer han runt här och busar!
Han sover jätte bra inne på sitt rum i sin säng!

Igår gjorde vi inte så mycket. Satt och tittade på tv. Jag skulle tvättat men jag orkade inte det så ändrade min tvättid tills imorgon. Vi gick och la oss vid lite över nio.

Idag ska vi bara äta lite när Fredrik kommer hem sen ska vi åka in till stan med brio bagnen. Den gick sönder i plastfästet igår! Åhh blir så arg! Tur att jag har två vagnar! Så får se vad det kostar att laga det. Hoppas det inte är för dyrt bara. Tycker om den vagnen så mycket så den ska lagas..

Nähe nu ska vi göra oss klara för dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0