23 Oktober 2009

Idag fick jag ett ryck och städade hela köket och plockade undan all onödig skit osm låg överallt. Så nu ser det ut som ett kök =) Och som ni kanske förstår så mår jag mycket bättre idag. Lite snuvig bara men ingen feber och inte trött..
Flyttade även Leos säng från vårat sovrum in till hans rum. Blev jätte bra inne på hans rum nu. Och han somnade gott i sängen efter middagen. Nu ska jag bara försöka jaga tag på två grindar som vi kan sätta i öppningen in till köket och tv rummet. När jag har inhandlat två grindar så plockar vi bort ena gavlen på han spjälsäng och sätter dit den lilla brädan så kan han komma in till oss när han vill. Men som sagt i och med att han är en liten apa måste jag hitta två grindar så han inte kommer ut i köket och tv rummet. Det löser sig nog! Men ni kan väl hojta till om ni har eller känner någon som har grindar dom behöver bli av med!

Annars idag händer inte så mycket! Det regnar i Rottne. När Leo vaknat så ska vi gå till affären och handla en massa. Och ikväll ska vi tvätta mellan sju och tio så ska bara sitta hemma och ta det lugnt och titta på idol!

Nähe nu ska jag ta mig an vårat sovrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0