2 Oktober 2009

Blir ett snabbt inlägg. Igår tvättade jga på kvällen annars hände det inte så mycket. Eller jo jag lagade ju maten igår =) Blev biff, potatis, sås och grönsaker. Gick väl sådär. Maten blev god men jag brände mig som fan. Gör svin ont! Men men det går väl över någon gång.

Nu ska vi börja göra oss klara. Ska packa skötväskan och sen ska vi klä på oss och fixa. Sen kommer Ann-Sofie och hämtar oss. Blir en hel dag på stan =)

Ikväll händer nog inte så mycket. Känner för en hemmakväll med filmoch mys. Så får det nog bli!


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Ja, vi har verkligen haft tur som fått en bebis som älskar att sova på nätterna :) Sen är det lite jobbigt att man inte kan unna sig själv att sova lika länge :P

2009-10-02 @ 16:57:12
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Hemmakväll med mys är nog det bästa sättet man kan spendera en fredag på :)

2009-10-02 @ 16:57:56
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Hehe, här blir det massa kommentarer från mig på en gång :P

Nemen just angående det där med att få negativa inlägg för att man lämnar barnet ensam med pappa känns så löjligt.. Inte klagar dom över att pappa är borta hela dagen och jobbar liksom. Usch för dom som inte har bättre för sig.

2009-10-02 @ 17:00:38
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0