18 Oktober 2009

Jaha och nu är vi hemma igen!

I fredags åkte vi vid tjugo i fyra. Leo lekte med sina skaer och målade ävern lite. Vi stannade i Tranås och åt så sjukt god pizza! Vi kom upp till Stockholm vid lite i nio. Tittade på idol och snackade. Vi gick och la oss vid halv tolv. Även Leo va uppe länge!

Igår vakande Leo vid åtta. Vi åt lite frukost och sen gjorde vi oss klara förr att åka på dop. Väldigt trevligt. Och vad goda tårtor Nadja bakat!! mmm... Sen hem till Kalle. Mama och dom kom en runda och sen åkte dom och vi åt lite mat och sen tittade vi på speed way. Vid lite över elva gick jag ut för att prata med Tess. Och jag kom in igen runt halv ett. Kröp ner i sängen och la mig.

Idag vaknade Leo vid halv nio =O Varför kan han aldrig sova så länge här hemma? Vi åkte vid tjugo över tio. Stannade i Eksjö och åt. Va hemma runt kvart i fyra. Fredrik och Leo är i Ormesberga och hämtar Ozzy och lämnar sängen.

Haft en helt underbar helg i alla fall! Skönt att få komma iväg!

Ikväll vid sju börjar gossip girl =) Och efter det blir det vem kan slå Filip och Fredrik. Ska väl se om jag kan hitta på något gott vi kan äta!

Måste även säga ett STORT grattis till Alexandra och Peter som ska bli föräldrar! Så glad för eran skull!!


Kommentarer
Postat av: alexandra :)

Tack så himla mkt Tina :)

2009-10-19 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0