12 Oktober 2009

Jaha nu ska jag uppdatera er om helgen lite.

I fredags åt vi när Fredrik om hem sen åkte vi in till stan och handlade det sista till Kenny. Sen körde vi mot Vislanda. Kenny fick öppna ett paket. Sen tittade jag, mamma, Sanna, Ellinor, Kenny, och Cilla på idol. Cilla somande ganska snabbt men Kenny somnade som först vid halv tolv. Sanna och jag spelade lite kort. Vid halv två tiden började vi slå in alla Kennys paket. Va väl klar vid tre eller något. Sen satt mamma och jag och pratade till klockan fyra då gick vi och la oss.

På lördagen steg jag upp vid fem i åtta och började plocka undan och bakade en sockerkaka och satte den i ugnen och sen åt vi frukost. Sen va det full rulle på städandet och bakandet. Vid halv två började jag och Sanna på tårtorna. Vid två hade alla kommit. Det va mamma, Peter, Sanna, Kenny, Cilla, jag, Fredrik, Leo, morfar, Birgit, Göte, Nisse, Yvonne, Johan och Pontus så det va fullt hus =) Kenny öppnade sina paket och sen fikade vi.
Kenny åkte med oss hem vid sex när vi körde hem. Ronny och Stenemo kom på kvällen vi åt pizza och tittade på Johan Falk. Vid lite över åtta la jag Leo och Kenny. Men Kenny kom snart ut till oss i soffan igen för han ville inte ligga där inne själv. Vid halv tio sa jag godnatt. Va helt slut. Jag och Kenny somnade ganska så snabbt.

Igår så vaknade Leo vid tio över sju så då gick vi upp. Fredrik åkte iväg och skulle fixa en sak till grävmaskinen. Kenny vaknade vid åtta. Vid nio åt vi lite frukost sen vid kvart i tio somnade Leo igen och vaknade vid tolv då Fredrik kom hem. Vi packade ihop oss och åkte ut till Ormesberg där Adreas, Anna och Erik va. Vi åt lite middag sen härjade alla ungarna. Vid tre kom Sara, Adam och Emma vi fikade lite och sen va det fullt ös på alla ungarna igen =) Vi körde hem Kenny vid ca fem tiden på eftermiddagen. Han va helt slut efter ha rusat med alla.
Efter vi lämnat Kenny i Vislanda åktevi till Växjö och handlade lite mat. Sen hem och gjorde hamburgare. Vi skulle tvättat men jag orkade inte. Vi gick och la oss vid halv nio =O Somnade nästan direkt.

Idag vaknade Leo vid kvart i åtta. Så vi har verkligen fått sova ut! Så skönt! Nu på förmiddagen har vi hållt på att städa. Mia kanske skulle komma efter jobbet.

Nu ska jag ställa mig och laga lunch. Blir snabbt och enkelt idag. Falukorv och potatismos.

Oj det blev långt men det blir ju så bara för jag inte uppdaterat på hela helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0