1 Oktober 2009

Idag är det Oktober då. Ja det får väl gå det med. Men tycker inte om hösten. Det bara regnar och blåser hela tiden. Tacka vet jag vintern då kan man ju i alla fall vara ute!

Idag steg vi upp vid sju. Satt och myste i soffan och sen klädde vi på oss och gick till dagis. Efter det fick det bli att gå en rask promenad med hunden. Tänkte jag skulle passa på för solen lös ju. Men när jag kommit ungefär halv biten jag då öppnar sig himlen!! Och jag blev helt genom blöt. Hem och klä av sig allt och hänga upp det sen in i en varm dusch. Så kanske kan jag slippa en förkylning? Kan ju hoppas i alla fall.
Sen har jag inte gjort så mycket. Plockat lite här hemma. Pratade med Ann-Sofie innan så imorgon kommer hon och hämtar mig och Leo på morgonen så åker vi in till stan. Ska köpa en massa saker till Leo. Typ en jacka, vantar och en mössa. Wictoria hade köpt en fin mössa till Sebastian såg jag i hennes blogg och den såg väldigt bra ut så får nog bli en sådan. Ska även se om jag kanske kan hitta något till ig själv.
Nu har det varit uppehåll här i en timme så jag hann med att ut och jogga en runda till och med och så när jag ändå va ute gick jag in på banken och fixade lite ärenden. Så nu är det fixat =)

Ska snart gå och hämta hem min lillfis från dagis.

Ikväll blir det att tvätta. Ska vika all tvätt från i tisdags också. Till mat idag blir det att göra biffar och koka potatis med lite brun sås till det och grönsaker också. Mums!

15 dagar kvar tills vi åker till Stockholm =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0