Uppdatering om veckan

Jaha då ska jag försöka uppdatera lite om vad som hänt sedan i onsdags. Ska försöka att inte skriva för mycket!

I onsdags kom Anno och hämtade mig sen åkte vi till Grimslöv till hennes mamma Annelie och va på ljusparty. Väldigt trevligt. Handlade för 509 kronor och jag bokade att jag ska ha ljusparty den 10/12. Om det är någon som är intresserad av att komma så bara säg till. När det va slut vid halv nio tiden så körde Anno hem mig. När jag kom hem tittade jag på oskyldigt dömd med Fredrik sen blev det sängen.

I torsdags va det dagis för Leo. Jag hade sådan huvudvärk så jag låg och försökte vila bort det. Anno ville att jag skulle följa med henne in till stan så vid kvart över fem åkte vi in till stan och tittade på lite söta djur =) Åkte till maxi och handlade lite gott sen åkte vi hem till Rottne igen. Där tittade vi på full frys och åt lite godis och drack cola. kom i säng vid lite över elva. Anno sov hos oss =)

Igår vaknade Leo vid tio över sju. men vi låg kvar i sängen till klockan åtta. Steg upp och åt lite frukost. Vid lite över elva åkte Anno hem.
På dagen städade jag och plockade lite.
Ronny kom vid halv fem tiden. Vi drack lite kaffe och åt lite av godiset som va över. Tittade på dom två och sista Johan Falk filmerna. Kom i säng vid elva.

Idag steg leo upp vid fem i sju med Fredrik och jag steg upp vid kvart i åtta. Åt frukost och sen ställde jag mig i duschen. Vid halv tolv körde Fredrik in mig till stan till Leos lekland. Jag hjälpte mamma med Kennys kalas han hade där inne. Han hade i alla fall väldigt trevligt och fick många fina presenter.
När det va slut kom Fredrik och hämtade mig vid fyra och vi körde mot Vislanda. Började skala potatis och skära kött. Åt lite middag och pratade lite. Leo somnade vi lite i tio ikväll. Men kanske att han sover lite längre imorgon men det kan man väl glömma!
Nu är klockan halv tolv och vi ska packa ihop oss och köra hem!

Imorgon är det fars dag. jag tänkte jag skulle försöka överraska Fredrik med lite frukost på sängen och så ska han få sin present från Leo.

Nä nu ska vi åka hem innan Fredrik somnar i soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0