Städat och fixat

Ja jag har hunnit med att städa undan lite, tvätta, dammsuga, diska, hämtat upp alla adventssaker och ätit lunch! Nu ska jag klä på mig och gå ut med Ozzy så han får kissa sen ska jag hämta Leo på dagis. Vi brukar mysa en stund i soffan när jag hämtat honom för han är fortfarande trött för jag väcker ju honom när jag kommer vid halv två. Sen vid hgalv tre tiden ska vi äta mellanmål och efter det hoppas jag på att det kan vara uppehåll så vi kan gå ut en runda! Annars få vi väl vara inne och busa!

Ikväll ska jag vika all tvätt och kanske tjuvstarta redan idag med att hänga upp alla adventssaker? Fredrik kommer bli galen om jag hänger upp det redan =) Så kanske jag skulle ha det färdigt tills han kommer hem så kan han inte säga något =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0