4 November 2009

Igår gjorde vi inte så mycket. Jag hade Leo själv hela kvällen. Jag är inte riktigt van vid läggningrutinerna för det är något som Fredrik brukar sköta. Men det gick bra Leo överlevde i alla fall =) Han fick sin välling vid halv åtta och somnade vid åtta i sin säng. Fredrik kom hem vid nio ungefär. Vi tittade på 2 avsnitt av 2½ men. Sen fick det bli sängen.
Fredrik träffade ju inte Leo något igår så när Leo vaknade till vid lite över tio av att han tappat nappen flög Fredrik upp ur sängen och hämtade in honom till oss. Så Leo har sovit i våran säng inatt!

Idag vaknade Leo vid halv åtta. Vi steg upp och klädde på oss och åt lite frukost. Lämnade honom på dagis vid halv nio och efter det blev det en kort och snabb runda med hunden. Kallt ute idag och när vi va på väg hem började det snöa!! Inte ännu va min första tanke!! Men visst det är roligt för barnen!

Idag ska jag ringa lite samtal och när Fredrik kommer hem ska vi åka ut till Ormesberga! Leo har ju inte träffat dom på 1 vecka nu. Mia fick ju magsjukan i helgen så därför åkte vi ju inte dit!

Nähe nu ska jag plocka in alla Leos leksaker på hans rum igen sen ska jag ringa runt lite och sedan vet jag ine riktigt vad jag ska hitta på!


Hanna jag hoppas det kommer gå bra med matlagningen! Men det är en god och riktigt enkel rätt att göra. Det som kan vara lite svårt är chokladmoussen men den går ju faktiskt köpa färdig man bara blandar med mjölk (inte riktigt lika god som den man gör själv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0