3 November 2009

Igår åkte vi in till stan när Fredrik om hem. Lämnade in vagnen på lagning. Sen passade va på att handla lite saker på citygross.

Idag vaknade Leo vid halv sju. Vi gick upp. Vid halv nio lämnade jag honom på dagis. Jag tog Ozzy och gick en lång promenad. När vi kom hem så ställde jag mig i duschen och sen har jag hunnit med att plocka lite här. Ska bara dammsuga och diska så ser det ut som ett hem igen =)
Dom rigde nyss och sa att vagnen redan va färdig =) Fredrik ska ta den med sig hem från jobbet imorgon. Idag skulle han ha traktorn hem för han och Jonas skulle fixa den så han blir sen hem idag!

Om 15 minuter ska jag hämta Leo. Vad vi ska göra i eftermiddag vet jag inte ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0