25 November 2009

Ny dag nya tag!

Igår sydde jag mina gardiner till tv-rummet så nu är längderna färdiga och hänger på plats. Nu ska jag bara sy kappan! Men det gör jag efter jul eller när jag hinner. På lördag ska jag ju ändå hänga upp alla julgardiner och fixa här hemma!
Igår tittade vi lite på tv och busade med Leo. Leo somnade vid kvart i nio och jag vid nio =) Va skit trött!

Idag vaknade vi vid halv åtta. Jag klädde på Leo och vi åt frukost sen gick vi ner i tvättstugan och sedan blev det dagis. Pratade en stund med Sia. Den 13 December ska vi i föräldragruppen träffas hemma hos Anna, Jonas och Liv på luciafika! Ska bli väldigt trevligt. Kom och tänka på en sak innan att idag är det 1 år sedan jag träffade alla i föräldrargruppen för första gången =)

Jaha denna veckan händer det ändå lite saker.

Idag ska jag fixa lite här hemma tvätta och städa!
Imorgon ska Leo till dagis och jag ska träffa jenny under tiden!
Fredag så blir det idol och tvättning
Lördag ska jag fixa lite här hemma. Hänga upp julgardiner och sätta upp alla adventssaker. Vid 16:00 ska vi vara på dop i Moheda! Efter det blir det fika och fira Adam. När vi kommer hem kommer Sanna och Ronny hit dom ska sova här för vi ska ju till ullared på söndagen.
Söndag stiger vi upp vid typ halv sex för att köra vid klockan sex mot ullared =)

Ja händer i alla fall lite denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0