20 November 2009

Igår kom jag till Vislanda vid sex tiden. Pratade lite med mamma och dom. Anno kom en runda och vi gick ut på en promenad. Hon lämnade lite ultraljudsbilder till John! Kom hem vid nästan åtta. Leo busade en stund till med Cilla och Kenny. Men vi nio fick det vara nog och det blev sängen för honom. Han somnade jätte snabbt. Efter det färgade mamma mitt hår och jag spelade lite kort med Sanna. Meningen va att håret skulle bli ljusbrunt men jag tycker det blev ganska mörkt! Skit i det blev ju i alla fall bättre =)
Kom väl i säng vid lite över tolv men hade skit svårt för att somna! Somnade väl runt ett halv två! Men Leo va snäll idag och tog sovmorgon till halv åtta =)=)
Så nu har vi precis ätit frukost och fixat lite. Nu springer han runt och busar med hundarna och katten! Vid tio ska vi klä på oss och gå till mammas jobb och hälsa på. Va längesedan jag träffade dom!

Sen i eftermiddag kommer Mia och Crister och hämtar Leo vid ca halv två tiden. Sen ska jag kanske ner till Älmhult med Anno och Janni! Kanske blir ett ikea besök med =) En runda till systemet blir det i alla fall =) Måste ha lite vin!
ikväll kanske vi skulle till Alvesta och dricka lite. Vet inte om Janni skulle med och om hon ska dricka? Anno ska ju i alla fall inte dricka hon får köra =)

Nähe nu ska jag kolla vad min son gör för han blev väldigt tyst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0