13 November 2009

Blää mår lika dåligt idag! Pratade med sjukvårdsrådgivningen innan! Dom trodde nog att det kunde vara svininfluensan! Både jag och Leo har ju alla symtom. Pratade ju med dom bara för att Leo är så liten men hon sa att det inte va någon fara! Han har ju inte problem med andningen eller något så då va det lugnt.
Inatt har Leo varit jätte jobbig. Vaknat och skrikt ungefär 1 gång i halv timmen! Sen vaknade han vid sex och ville inte somna om! Så jag är väldigt trött idag!
Har så jävla ont i kroppen också! Känns ungefär som om man blivit överkörd av en lastbil! Fredrik är och jobbar för jag sa att han kunde åka och jobba. Men skulle jag känna mig dåligare eller känna att jag inte orkar ta hand om Leo så skulle jag ringa till honom så kommer han hem!

Ikväll blir det ju då lugnt! Eftersom vi kanske då har svininfluensan får vi ju inte gå ut! På sjukvårdsrpdgivningen sa dom att dom inte tog prover om man har det om man inte behöver vård för det!! Men i vilket fall som helst tyckte hon att vi skulle hålla oss inne i 5-7 dagar efter att febern släppt! Och vi har ju feber idag också! Så säg att vi inte har någon feber imorgon så får vi gå ut först på torsdag, fredag eller lördag nästa vecka!! Blää! Jag vill ju vete säkert om det är svininfluensan vi har! För dom symtomen man har vid svininfluensan har man ju även vid en vanlig influensa!

Aja det blir nog bra. Så ikväll ska vi sitta hemma och glo på idol!
Imorgon skulle vi åkt till Fredriks föräldar och ätit middag med hans syskon och firat Crister på fars dag. För Jenny kunde ju inte i söndags! Men nu får dom fira det utan oss!

Nä nu ska jag läsa en bok för Leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0