Leo är sjuk IGEN!!!!

Ja Leo är sjuk igen. Han vaknade idag på morgonen med massa kladd i ögonen. Jag ringde till bvc men det va inte mycket att göra åt när dom är så här små skulle tvätta med lite vatten en gång i timmen och det har jag gjort. Skulle höra av mig om det blev värre eller han fick feber. Han har varit jätte pigg hela morgonen. Vid 12,25 somnade han och vaknade vid kvart i ett. Sov då bara 20 minuet men jag tänkte att han va hungrig. Jag tog upp honom och han va skit varm. Satte honom i stolen men han ville inte äta. Tog febern på honom och han har 39,8 graders feber. Det bara kom på 20 minuter! Han fick lite välling och nu ligger han i sängen och sover. Ringde till bvc men det va ingen som svarade. Pratade in på telefonsvararen. Har hon inte ringt upp innan halv tre ringer jag in till barnakuten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0