7 Maj 2009

Äntligen är Leo nästan frisk!

Igår busade han med sin pappa jätte mycket på kvällen och så åt han välling. Det har han inte gjort sedan i fredags kväll..

Idag vaknade han vid halv sex. Fredrik gick upp med honom. Leo åt gröt till frukost idag och det har han inte gjort sedan i lördags så visst är han på väg att bli frisk =) Han somnade inne hos mig i sängen igen vid kvart i sju och vi sov till åtta. Vi åt frukost för en liten stund sedan. Eller jag åt frukost Leo satt och smulade sönder ett smörgåsrån. Nu är Leo trött igen så jag ska ta honom och lägga honom igen. Det märks att han inte är riktigt okej ännu för han sover ganska mycket.

Annars idag händer det nog inte så mycket. Här regnar det idag igen..

Måste ringa och kolla med mamma om hon tagit reda på lite priser. Försöker ju ordna en lokal att vara i till Leos 1 års kalas. Men tänker inte betala 800 för att vara i vislandaskolans matsal. Aldrig i livet! Så mycket tänker jag inte betala för ett litet skit ställe. Mamma skulle kolla vad dom skulle ha för att hyra ut dagis. Måste ju veta så jag kan börja skriva inbjudningarna. Måste skicka dom senast måndag!

Nu ska jag söva min trötta son..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0