6 Maj 2009

Igår orkade jag inte sitta vid datorn =) Så därför blev det inget skrivet igår.

I alla fall så tog jag 8.55 bussen in till stan. Mötte Sanna. Så gick vi på stan till klockan kvart i två då gick vi vidare Sanna skulle göra en sak. Vid tre ungefär så gick vi upp till maxi. När vi nästan är framme börjar det regna som fan. Vi gick lite på lindex sen kom Fredrik. Vi stod utanför lindex och väntade på mamma, Kenny och Cilla. När dom kom gick vi in på lindex igen mamma skulle ha något till Felicia men hittade inget. Gick in på maxi och där hittade mamma en present till kalaset Kenny ska till på lördag. Vi handlade lite kaffe. Vi skulle gått till kappahl också men det blev inte så för Kenny va jätte arg för att han inte fick någon leksak så han skrek över hela maxi. Så vi åkte hem istället.

När vi kom hem gick jag en runda med Ozzy. Sen satt vi mest och tittade på tv. Jag plockade undan lite också. Vid halv åtta blev vi sugna på pizza. Men istället för att gå och köpa det så gjorde vi egen. Riktigt gott.

Leo somande vid nio igår och vaknade vid kvart i sju idag. Men somnade igen för 5 minuter sedan. Han är mycket piggare nu. Igår lekte han jätte mycket och skrattade den lilla stund han va vaken för han sover fortfarande mycket. Igå kväll åt han till och med yoggi och macka. Men välling ville han inte ha. Och nu på morgonen fick han lite gröt och yoggi. Och det gick ner med en massa vatten.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Skit tråkigt väder. MEn det behövdes faktiskt lite regn nu. Va ju jätte torrt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0