30 Maj 2009

Begravningen igår va jobbigare än va jag trodde. Men den va riktigt fin.

Efter begravningen släppte vi av Sanna och Nisse hos Nisse. Mamma och jag hämtade Kenny och Cilla på dagis. Vid tre vtiden körde vi till Grimslöv. Va där till kvart över sex. Jag och Fredrik åkte hem och duschade sen ut till Ormesberga för att hämta Leo. Sedan blev det en runda in till stan. Åkte hem vid elva. Men jag va inte trött så jag löste lite korsors. Somnade vid halv ett tror jag!

Idag är det Fredriks tur att får sova lite längre så han ligger fortfarande och sover. Leo vaknade första gången vid klockan sex men fick honom till att somna till klockan tjugo i sju. Men vi ska nog gå in och krypa ner snart =)

Vilket fint väder det är idag =) Synd bara att man ska tillbringa dena dag inne =( Jag ska baka lite idag. Men bakar nog bara bullar för sockerkaka kan jag ju baka när jag är själv med Leo i veckorna men det är lite svårt med bullar.
Fredrik och Leo skulle i alla fall hitta på något en srund själva idag. KAn behövas. Om inte annat kan det vara skönt för Leo och bara vara med pappa och slippa mamma en stund. Och så är han ju så pappig så det blir nog bra!

Nu ska vi krypa ner i sängen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0