29 Maj 2009

Idag va det till att stiga upp vid sex om jag ska hinna packa och fixa mig och så. Nu har jag i alla fall duschat. Leo med =) Ska hoppa i mina mjukiskläder nu. Ingen mening att ta på sig kläderna jag ska ha på begravningen ännu! Kjolen är ju vit så den lär ju vara svart innan vi är i Vislanda i så fall. Vi ska snart sätta oss och äta frukost. Vid nio ska vi springa bort till affären. Ska köpa strumbyor. Har för mig att jag såg att dom hade nagellack så har dom någon snygg färg handlar jag det också! Visst bara någon billig skit men va fan spelar det för roll då?
Tyckte dom sa på nyheterna igår att det skulle bli fint väder idag.. Men det ser det inte ut som.
Leo är helt galen idag också.. =) Han kör med sin lastbil han fick av sin mormor och säger brrrr brrr brrr så han försöker härma en bil. Haha så söt är han =) Nu packar han massa saker i gå vagnen ch går med den. Han är för rolig.
I onsdags bet han mig!!! Mindre roligt... Det började till och med att blöda.. Men det ska vi lära honom redan nu att man inte få bitas. För det är det värsta som finns ås är det barn som bits..
Nu slet han av flaket till lastbilen =) Busungen är helt galen idag =)=)

Mia kommer och hämtar oss vid tio tiden då ska vi vara klara till att åka! Crister hade tagit ledigt från jobbet idag bara för att Leo ska vara hemma hos dom. Så dom kommer busa idag =)

Nu ska jag packa alla saker Leo ska ha med sig till farmor och far´far och saker jag måste ha med mig till mamma..

Idag kommer det fällas många tårar i Vislanda!

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0