28 Maj 2009 - Själva

Idag fick det bli tacopaj till middag. till efterrätt gjorde jag en hallonsås av frusna hallon och glass till det. Mums!
Igår åt vi jordgubbar och det va efterlängtat! Gud så gott det va! Jordgubbar och mjölk.
Fredrik åkte för typ 40 minuter sedan. Han ska på ett möte som började vid sju. Så han lär väl inte vara hemma på ett par timmar. Jag ska snart ta Leo och byta en blöja på honom och sen ge han en flaska välling och sen söva honom. Men det får vänta en stund till för han leker så sött på golvet just nu =)

Imorgon kommer Mia vid klockan tio och hämtar mig och Leo. Kör mig till Vislanda. Vid tolv är det begravning. Usch! Efter det blir det väl till att sitta hemma hos mamma. Vet inte vad Anno ska göra. Kan höra med henne imorgon. När Fredrik slutar skulle han köra hem och duscha och lite så sen kör han och hämtar Leo sen kör dom till Vislanda. Lär väl prata lite med mamma så hon får träffa Leo lite. Sen kanske vi skulle till Simon och grilla.

När affären öppnar imorgon måste kag springa bort och köpa strumpbyxor för det glömde jag =) Ska köpa till Anno också! Men det hinner jag. Och har dom inga här får vi väl stanna till på maxi när vi kör förbi!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0