23 Maj 2009

Har inte blivit något bloggande på några dagar men har inte haft tid. Igår åkte vi in till barnakuten med Leo va där klockan fem och han ligger fortfarande kvar. Han har lunginflammation. Inatt va det väldigt dåligt med honom. Så jag har sovit totalt 1-1½ timme. Så Fredrik om in till sjukhuset vid nio så tog jag busse hem 9:50 så jag ska sova n¨gra timmar nu sen ska jag åka in till min lilla älskling igen. Pratade nyss med Fredrik och nu ligger han med massa syrgas och får en massa medicin. Det gör ont i mig när jag vet att han är så dålig. Men nu ska jag försöka sova en stund så jag kan åka in till honom sen igen..

Skriver när vi kommit hem med Leo. Men nu vet ni vart vi håller hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0