23 Maj 2009 - Jag hemma

Ja nu är jag hemma och ska sova. Hoppas det går bra bara. Är ju inte direkt van att sova själv =) Tycker inte om det när det är mörkt. Så jag sover väl med hela lägenheten tänd =)
Leo mår bättre. Men medicinen gör att han sover mycket. Men han busade i ca 10-15 minuter innan. Nu har han blivit av med alla slangar och sladdar han har bara syrgasen kvar och den får han ha tills lungkapaciteten är på 100% igen. När jag åkte låg den på 92-93% Lite bättre än inatt då den låg på 74%.. Tycker så synd om min lillfis. Tycker inte om att sitta 1,8 mil från honom.. Men jag vet att Fredrik tar hand om honom. Han är världens bästa pappa och Leo älskar att vara med honom. Skulle det hända något under natten ringer jag bara till Mia och Crister så kommer dom i ilfart och hämtar mig och kör in mig.
Pratade med Fredrik nu och läkaren hade precis varit inne och kollat lungkapaciteten igen och nu låg den på 97% =)=) Så det går uppåt. Men vi får inte åka hem om den inte gått upp till 100 och ligger där.
Imorgon tar jag 9:10 bussen in till stan. Då åker Fredrik (om han fått sova något) till Ormesberga och planterar dom sista plantorna. Dom måste ner i marken snart annars får han kasta dom. Han skulle få hjälp av Jimmy så det borde gå rätt snabbt. Han har ca 650 plantor kvar så det är nog klart på 2-3 timmar.

Nu blir det sängen.. Måste sova är så trött!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

usch vad tråkigt att läsa detta, hoppas Leo är bättre nu så han får komma hem.. Stackare!

2009-05-24 @ 12:19:38
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0