19 Maj 2009 - Trött

Idag är jag skit trött. Efter en natt med mycket pip och gnäll och en massa springande upp och ner så är man ganska trött. Leo vaknade vid kvart i fem idag och Fredrik gick upp med honom. Jag gick upp vid halv sex. Jag och Fredrik åt frukost ihop inte ofta det händer mitt i veckan =) Vid sju somnade Leo och jag igen och sov till kvart i åtta. Han har sovit en halv timme till sedan.. Nu busar han lite. Han är ganska pigg ändå för att ha så hög feber. Han har fått alla sina mediciner idag och snart är det dags för den andra kuren. Han ska ha det tre gånger om dagen. Hoppas han blir bättre snart min lilla fis. Han åt till och med lite gröt innan. Inte så mycket men lite =) Annars vill han bara ha välling inte mycket men lite typ 50-100 ml. Han får ju i alla fall i sig lite. Och en massa vatten dricker han.

Nu går Leo mer eller mindre hela tiden. Inte ofta han håller i sig =) Min duktiga pojk. Rätt skönt att han går innan han börjar på dagis.

20 dagar kvar tills jag och Fredrik varit tillsammans i två år. Hoppas på en ring på fingret då =)
25 dagar kvar tills Leo blir 1 år
53 dagar kvar tills vi åker på semester =)
84 dagar kavr tills Leo börjar dagis

Leo är trött igen så ska gå och lägga honom och då kan jag fortsätta läsa 14 år till salu. Riktigt bra är den..

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt, vad glad jag blir! :)





Allt bra med dig? :D

2009-05-19 @ 17:37:30
URL: http://aaannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0