17 Maj 2009

AJ säger jag bara.. Vi va i Emmaboda igår. Det första jag gjorde va att smörja in Leo med solskyddsfaktor 30. Men glömde mig själv! Bränt mig som fan. Hela ansiktet mitt öra och hårbotten.. Fast fått fin färg på armarna =) Leo va hur snäll som helst igår. Han lekte med allt och alla. Han älskade att titta på bilarna! Han kommer bli som sin far =) Så senare på sommaren blir det mantorp =) I och med Leo va så dukitg igår kan han ju även följa med dit.

Igår kväll satt vi hemma. Va skönt. Åt lite fruktsallad och myste framför ESC.. Och helt rätt låt vann =) För en gångs skull så vann den jag ville =) Jag hoppades på Norge med dom andra alternativen va Island och Rumänien. Men Norge vann ju =) Sverige va som vanligt långt ner.. Vi kan nog lägga ner att tävla i detta. Och absolut med en sådan skit låt!!!!

Jag och Leo är hemma själv just nu. Fredrik är i skogen och fixar lite men kommer snart hem. Vet inte vad vi ska göra! Är sugen på att hitta på något men vädret blev ju hel kasst nu.. Va skit fint väder innan på morgonen men nu är det helt mulet. Aja något roligt hittar vi kanske på..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: tessan

Gjorde samma grej på mantorp. Brände mig rejält =(

2009-05-17 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0