15 Maj 2009

Sitter i Vislanda och glor.
Leo går hela tiden nu =) Så söt är han =)

Igår när vi kom till Vislanda gick jag och Sanna en runda med hundarna. Sen åkte vi till morfar en runda. Jag körde =) Mamma och dom har köpt en ny bil. Så skön att köra =)
När vi kom hem från morfar nattade jag Leo och sen tittade jag på eurovision song contest semifinal 2. När det slutade passade mamma Leo(nog för att han sov hela tiden) och jag och Sanna joggade en runda! Så skönt. Träffade Anno med och Jimmie =) Va skit längesedan jag pratade med honom så det va trevligt =) Haha han är så trög. Höll på att bombadera mig med sjuka sms hela kvällen igår =) Men man kan ju inget annat än att skratta åt puckot =) När vi va på väg hem så stod Wictoria och Sabina på Sabinas balkong så pratade med dom en stund. Sen gick vi hem till mamma. Somnade väl vid typ 1. Och Leo vaknade vid halv sex.... Va ju bara till att stiga upp och se glad ut. Får gå och lägga mig en stund sen när han sover förmiddag.

Idag ska vi umgås med Anno =) Ska ut och gå en runda. Funderar på om vi skulle ha lite fika med oss och fika någonstans. Kan vara trevligt =) Vi pratade om igår (jimmie va med på ett hörn) om att vi skulle dricka någon dag. Typ i slutet av denna månad. Kom fram till att så roligt är det inte att gå ut på typ oléo eller garce så vi ska ha en hemmafest och det tyckte Jimmie med =)

Nu ska jag ta min son som är en liten gangster idag =)

24 dagar kvar till jag & fredrik firar 2 år
29 dagar kvar till Leo blir 1 år =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0