13 Maj 2009

Idag blir Leo 11 månader =) Va tiden går fort..

Igår gjorde vi inte så mycket. Va ute och så busade vi hela dagen =) Fredrik kom hem vid lite över sju han hade ett viktigt möte igår. Så det blev att vi gjorde hamburgare och pommes igår. Leo somnade vid tio igår. Han ville sitta med mig och titta på euorvision song contest =) Han satt helt stilla i mitt knä och tittade =) Men sen vid lite i tio tog Fredrik honom och dom gick och la sig. Leo somnade direkt. Jag kom i säng vid lite över elva.

Idag blir det till att gå en runda. Annars blir det lugnt. Vi ska äta korv och mos idag bara för att vi ska till Ormesberga när vi ätit i eftermiddag. Fredrik skulle gå lite i skogen.

Imorgon ska jag och Leo till Vislanda. Ska sova där. På fredag ska vi umgås med Ann-Sofie hela dagen =) Kvällen blir det väl till att åka in till garaget eller något. Leo tycker det är så roligt att leka med grabbarna i garaget.

På lördag blir det Emmaboda =)=) Få se hur länge vi kan vara där. Leo ska ju med. Men han tyckte det va jätte roligt när vi va i Kalmar i lördags. Han sitter så snällt i vagnen med sina hörselskydd på sig =) Han älskar att titta på bilar. Precis osm sin far =)

Leo han sover sin förmiddags lur nu. Han vaknar väl om 45 minuter eller något. Jag ska passa på att sätta mig och äta frukost och läsa smålandsposten. Leo brukar alltid hjälpa mig att läsa tidningen. Och det slutar med att den är i tusen bitar =) Min sötunge!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis Leo =)



2009-05-13 @ 09:59:47
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0