11 Maj 2009

Igår va vi i Grimslöv hela dagen. Väldigt trevligt men jag har träningsvärk idag!
Vid lite över sex åkte vi in till stan för att äta pizza på söderkrogen. Sen ner till garaget en liten runda och prata med alla. Vid halv nio åkte vi hem och Leo somande direkt. Jag somnade i soffan hos Fredrik vi låg och tittade på hipp hipp =) Och Leo sov till sju idag. Vid tio somnade vi igen och sov till kvart över tolv =) Så idag är jag utvilad =)
Snart ska vi äta lunch. Leo får kokt lax och potatis med lite sås till och jag får kokt lax och sallad! Nu börjar hård träningen. Efter vi ätit ska vi gå ut en runda i det fina vädret.
Vid 14:40 måste jag se reprisen av gossip girl. Missade det igår!
Ikväll när Fredrik kommit hem blir det till att ut och jogga en runda och vid sju ska vi tvätta.

Nu kommer Leo och drar i mig så han är nog hungrig. Han är så söt för nu pekar han på allt och säger dä. Och så vill han ha det han pekar på. Och får han inte det blir han jätte arg =) Idag har han även gått jätte mycket. Min lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0