10 Maj 2009

Igår åkte vi till Ormesberga va där på dagen vid halv tre åkte vi hem och gjorde oss klara för att åka till Jenny & Andreas. När vi kom in dit möttes vi av Erik som lärt sig gå nu =) Så söt va han när han gick runt där.
När vi va i Ormesberga igår hade Leo skorna på sig när vi va ute Mia höll honom bara i ena handen och han gick så bra. Och om man ställer honom någonstans på golvet och sätter sig en bit bort och säger kom till mamma så går han =) Så söt är han min älskling.
Efter vi ätit och pratat lite med Jenny och alla som va där åkte vi till Kalmar. Va där vid lite över sju. Leo har börjat vara vaken längre på helgerna. Men det gör inget. Igår somnade han vid halv tio och i fredags somnade han kvart över elva. Han va med dom stora grabbarna och spelade fotboll. Oj vad han skrattade åt dom =)

Om en stund ska jag gå in och väcka Fredrik som sover så gott. Vi ska äta lite frukost sen blir det till att åka till Ormesberga och hämta Ozzy och sen köra till min kära mamma <3

29 dagar kvar till min och Fredriks 2 års dag =)
34 dagar kvar tills min stora pojk blir 1 år!

Kan inte fatta att han snart är 1!! Om typ 3 månader ska han börja på dagis =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0