1 Maj 2009

Igår kom jag till Vislanda vid typ kvart över elva. Gick till vårdcentralen och lämnade tillbaka gymkortet och fick 100 kronor för det =) Sen gick jag till skolan och fikade med mamma och Martina. Sen hem och va hemma hos mamma en stund innan vi åkte till Grimslöv till morfar och Siv som är nere och hälsar på. Vid lite över sex kom Fredrik och jag gjorde mig klar för att åka till Simon. Kom till Simon vid halv åtta men åkte hem redan efter en timme. Va redan livat och så satt dom ju ute och det va för kallt för Leo så jag och Leo åkte hem till mamma. Jocke, Nadja, Jessica, Joel och Jennifer va hos mamma när vi kom hit. Somnade vid ett tror jag. Fredrik kom vid tre.

Leo vaknade vid kvart över sex idag. Men det va bara att stiga upp och se glad ut =) Fredrik och Leo ligger och sover en stund. När Peter kommer ska vi åka till Grimslöv. Ikväll ska vi grilla där. Yvonne, Johan, Pontus, Jocke, Nadja, Jessica, Joel, Jennifer, mamma, Peter, Sanna, Kenny, Cilla, jag, Fredrik, Leo, morfar och Siv. Så det blir fullt hus hos morfar =)
Blir väl att hoppa lite studsmatta med ungarna =)

Ha en bra kväll kära läsare

Kommentarer
Postat av: Mia

hihi tack =)=)

2009-05-03 @ 10:02:21
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0