Tvättar

Ja tvättar gör jag nu. Som jag alltid gör måndag och torsdag mellan 19-22.
Va bara en halv maskin ljus och inte riktigt en full maskin mörkt. Men lika bra att tvätta när man har tid.
Fredrik och Leo åkte vid sex. Dom skulle till Hans. Skönt att vara lite själv.

Blir ingen tatuering denna veckan. Micke ringde och sköt upp den till nästa vecka. Måndag klockan 12. Så ska se om min kära syster kan följa med och ha Leo under tiden annars får jag ringa och ändra tiden till senare så Leos farfar kan hämta honom. Det löser sig nog.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och gå ut i kylan och röka och ringa min syster sen ska jag in och duscha. Och sen ner till tvättstugan igen!

Ha en bra kväll


Bjuder på en bild av Leo.


Leo

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du ingen bild på dina tatueringar?

2009-03-16 @ 22:06:23
Postat av: Anonym

har du inget lakan

2009-03-19 @ 19:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0