Tatuering

Ringde till House of pain innan och fick en tid för tatuering om 2 veckor =) Onsdagen den 18 Mars klockan 14:00. Trodde inte jag skulle få tid så snabbt =) Så nu ska jag leta upp någon snygg typsnitt man kan skriva i sen ska jag skriva ut det och lämna in det till house of pain så jag vet vad det ska kosta ungefär. Har ju presentkort där på 1000 kronor =)
Måste även fråga om min syster vill följa med in. Vill ju inte åka in själv.

Åhh va jag längtar nu. Har ju lovat mig själv att jag bara ska ha max 3 stycken så detta ska alltså bli den sista? Nej måste ha en till sen =) Ska ha något på ryggen också =) Så får väl sätta en ny max ghräns på 4 =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lovar, jag hänger med :)



//Syrran <3

2009-03-04 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0