Ny kategori

Ja jag har nu en ny kategori som heter Leo växer. Där kan man följa hur han växer =) Min stora pojk!

Idag lyser solen =) Gud så skönt! Leo har sovit i över en timme. När han vaknat ska han få mat sen ska vi gå ut en runda i det fina vädret. Tänkte jag skulle försöka mig på det där med att göra en design till bloggen. Men orkar inte nu. Får bli när Fredrik är hemma.

Ska även skicka iväg ett mess till Tessan och se om vi ska ut och gå en runda någon dag!

Hmm. Trodde jag visste vilka ni är. Men nej så fel jag hade. Ni är ju jävligt duktiga på att snacka skit så kan tänka mig vad ni sitter och snackar om mig nu! Men snacka på ni. Klarar mig fin fint utan er. Vill ju hellre ha ärliga vänner än två fjollor som ljuger och snackar skit!

Idag känner jag mig på skit bra humör =) Nu kommer snart Fredrik och vill ha mat så ska ställa mig och fixa det nu!

Ha det bra! =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0