HAHAHA

Kom precis hem från stan. Lämnade bilbarnstolen och va inne på house of pain. Den går på runt 1000 kronor. Det kan det va värt.

Och nu när jag satte mig här vid datorn så hade både Wictoria och Sabina skrivit till mig på msn. Dom trodde att det jag sa i förra inlägget handlade om dom. Men nej verkligen inte. Handlar om två "kompisar" från stan. Sandra & Anna! Så lite riktiga vänner har man ju i och med att dom brydde sig (Bina & Wic)

Nu ska jag ställa mig och diska sen ska jag in i duschen sen ut med hunden och sen tvätta. Fy!

Mår ingen vidare ännu.. Men man har ju bara sig själv att skylla!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nästa helg blir det Ewas gumman, tycker du kan komma då som du lovade i Lördags ;) <3

2009-03-09 @ 19:28:21
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0