3 Mars 2009

Igår va jag hos Jenny. Väldigt trevlig. Synd bara att Leo inte kunde vara snäll mot lille Nathanael. Men han blir väl bättre när han blir större =) Va i alla fall väldigt trevligt att få träffa någon och bara sitta och prata med.

Idag har vi inte gjort så mycket. Tittat klart på prison break säsong 1. Så imorgon ska jag börja på säsong 2. Ska byta en blöja på Leo snart och sen ge honom lite mat och sen gå ut en runda. Vid två kommer Fredrik hem. Då ska vi äta lite mat sen ska vi in till stan. Jag ska gå och kolla på lindex och så medans Fredrik är hos tandläkaren. Sen ska jag ner till baby&kids och köpa ett nytt regnskydd. Får köpa ett gult fult tills nästa månad. Har inte råd att lägga nästan 400 på ett regnskydd så det får bli det billiga gula. Tycker verkligen det är skit fult. Men skitsamma.

Ska även städa lite här hemma ikväll. För imorgon kommer Alexandra =) Ska bli så trevligt. Tror nämligen vio kan ha ganska roligt ihop! =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: alexandra

det tror jag verkligen oxå att vi har tsm :)

2009-03-03 @ 19:31:16
URL: http://inscrutable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0