27 Mars 2009

Pengar idag =) Jag och Leo hade tänkt oss att åka in till stan men det blev ändrade planer. Vill inte gå på stan när det snöar så här mycket! Och inte roligt att gå själv. Meningen va att jag skulle gå med Lina men hon ringde igår kväll och sa att hon inte kunde. Får väl ta det en annan dag! Men när Fredrik kommer hem från jobbet så ska vi åka in till citygross. Måste handla en massa mat och massa saker till Leo.

Inatt har Leo varit helt hemsk! Snurrat runt och skrikit en gång i halvtimmen =( Vet inte vad det är. Nu är han jätte trött men vägrar sova så han ligger och skriker jämte mig! Funderar att ringa in till barnakuten. Hans ventoline hjälper inte mot hostan längre.. Och så har han så svårt att andas. Stackars min lillfis.

Nu ska jag försöka söva min son!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänkte bara kolla så du inte glömt Me&I i morgon :)

2009-03-28 @ 19:33:04
URL: http://mamma0607.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0